Alüvyal Set Gölü Nedir? Nasıl Oluşur? Kısa ve Net Anlatım

Alüvyal Set Gölü Nedir? Nasıl Oluşur? Kısa ve Net Anlatım

Anasayfa > Site Arşivi > Coğrafya Konu Anlatımları ve Notları > 01-Bayram Hoca İle Coğrafya Dersi > Yeryüzü Şekilleri  Coğrafya Konu Anlatım > Göller >  Alüvyal Set Gölü Nedir? Nasıl Oluşur? Kısa ve Net Anlatım



Alüvyal Set Gölü Nedir? Nasıl Oluşur? Kısa ve Net Anlatım

Alüvyal Set Gölü Nedir? Nasıl Oluşur? Kısa ve Net Anlatım
 
  *Alüvyal Set Gölleri; Set Göller kategorisine giren göllerdendir.

  *Alüvyal Set Gölleri; Bir suyun önünü alüvyallerin kapatılması sonucu oluşurlar. Yani bir akarsu düşünün bu akarsuyun önünü alüvyaller gelip birikir ve en sonda ise kapatır böylece alüvyal set gölleri oluşur.
 

Kategoriler:

01 Bayram Hoca Notları , Coğrafya Konu Anlatımları , Coğrafya Notları , Göller , Yeryüzü Şekilleri,
Alüvyal Set Göller,